{

Pojkvännen

1. Vad heter han?  
Robin
2. Hur gammal är han?
Nitton
3. När träffades ni sist? 
sjuttonde Aprill
4. Vad har han för hårfärg? 
 Gråbrunt
5. Hur lång är han? 
 Öhmn,170+
6. Vilken ögonfärg har han? 
Blå gröna
7. Vad har han/hon för parfym?  
Jag ha glömt namne på den :(
8. Är han galen? 
Klarsak
9. Vad är erat bästa minne? 
 Alla minnen med honom e dom bästa,fast alla gånger han somnar i filmer. 
Och gången jag var på internatet med honom.
10. Vart var ni vid första kyssen? 
 Alltså jag skäms jag minns ju int...tror vi var hos Maria...
11. Vart bor han? 
 Korsbäck
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej 
13. Är du avundsjuk på honom? 
Nja..på hans snygghet nog..
14. Vad heter hans syskon? 
Angelica och Rickard
15. När träffades ni första gången?
2012 på en villafest
16. Hur träffades ni? 
Blev ganska spontant att han kom till mig.
17. Sportar han? 
Länkar och gymmet ibland.
18. Vad kan han göra på helgerna? 
Vara med mig eller göra nått med sina vänner
21. Vad har han för musiksmak? 
Det som kommer på radion typ.
22. Har han fräknar? 
Nej
23. Har ni kollat på film någon gång? 
Haha nej för han somnar alltid.. ;)
24. Har ni bråkat någon gång? 
tjaffsat..
25. Har ni sovit i samma säng? 
Jodå :D
26. Har ni skrattat tills ni gråtit? 
Nästan.
27. Har du sett han gråta? 
Nej.
28. Har ni haft sex? 
Privat.
29. Har du sett han vara riktigt arg? 
Mjää..njää..nä
30. Har han sett dig gråta? 
Jo.
31. Vad ska ni göra i sommar? 
Nå den jäkeln ska sommarjobba och sedan in i milin..men det lilla vi hinner se varandra så helt klart simma massor och äta glass..
32. Har han svikit dig någon gång? 
Nej.
33. Har ni pratat i telefon någon gång? 
De e väll klart. 
34. Vad skulle du göra om denna personen dog? 
Gråta floder och hamna i djup deppresion
35. Kommer ni vara tillsammans om tio år? 
Det kan väll ingen svara på men hoppas.
36. Älskar du honom? 
JA.
37. Vad är det bästa med honom? 
Massor av saker.
Att jag kan vara mig själv med honom.
Han är ursnygg.
Det där säkra man hittar i honom.
Ingen gnällspik.
Int undertofflan.
Han är sig själv.
Han är kock.
Han är snäll.
Han är gullig.
Han tycker om bananer.
38. Hur länge har ni känt varandra? 
Sen 2012
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? 
Ingenting !
40. Skulle du ge honom pengar om du vann hundra miljoner? 
En del kanske.. ;)
41. Hur ser hans klädstil ut? 
Int kan jag förklara oftast jeans och en tröjja typ.. :D

Älskar honom otroligt mycke om det bara sku gå och förklara i ord men det är så otroligt svårt.
Men första gången jag såg honom så var det typ ''Jaha''
Men sedan då jag spontant tog kontakt med honom så sa jag åt mig själv 
''Han ska jag ha''
Och honom fick jag.
Jag mådd int speciellt bra då jag tala med honom men försökt.
Sen då jag verkligen fick honom insåg jag vilken säkerhet det fanns i killen.
Och direkt jag la mig i hans famn så ville jag sova äntligen kom sömnen jag vari utan.
Jag lugna ner mig direkt och nu mår jag hur bra som helst och sover bra så gott som alla dagar.
Han är otroligt skitfin och jag känner mig som den gladast flickvännn här i världen.
Äntligen har jag hittat någon som verkligen får mig att må bra även då vi int är fastklistrade i varandra.Om ni endå sku förstå hur jag känner mig.
Jag vet att folk kommer och gnäller om att jag int kan säga att jag älskar någon efter en dag.
MEN om ni sku veta hur jävla säker och trygg jag är med honom och hur mycket han har hjälpt mig bara genom att finnas så sku ni byta åsikt fort.Han är det finaste som hänt mig och vad som än händer kommer han alltid ha en plats hos mig.
Gråter jag så är det int av räddsla utan av hur lycklig jag är.
Jag blir otroligt glad då folk ser mig lycklig och frågar om jag är lycklig.
Jag känner mig äntligen hel.Kanske dumt att känna sig helt pågrund av en kille,men så är det och det kan jag int ändra på.
Han min och det är det bästa.


Kommentarer

Kommentera annars kommer jag & tar er.:

Har du nått namn?:
Vågar du klicka här?

E-postadress: (Bara jag som ser,Mohaha)

Filur..har du någon blogg?:

Va vill du säga:

Trackback
RSS 2.0